gchekobarlas 😔😔 çok endişeliyim doktoruna aradım dolu dolu dolu ve buraya sormak istedim 2.ay aşısı aradan 2 ay geçti bu halde şuan oğlum 4 aylık ve 4.ay aşılarını oldu ama bu resimdeki 2.ay aşısı idi bu NORMALMİ ? https://imgyukle.com/i/VpkphI
Seherronya gchekobarlas normal canım öyle kırmızı oluyo bizimde öyle böyle olması aşının tuttuğunu gösteriyo korkma boş yere :)) hani bizimde omuzumuzda bir aşı izi var ya zamanla öyle olucakmış
JustGrace gchekobarlas böyle olması normal de aşıyı yapanın sizi uyarmaması hiç normal değil 🤷🏼♀️ Kim bilir nasıl telaş ettiniz boş yere. Aylarca da öyle kalıyor zamanla yara olup kabuk bağlayıp kendisi dökülüyor. Siz hiç müdahale etmeyin.
gchekobarlas Seherronya merhaba sizi happy mom den tanıyorum hayırlı olsun bu arada doğum 💚 gerçekten mi sizin bebek de böyle oldu mu normal mi :(((
Seherronya gchekobarlas sağol canım sanada hayırlı olsun ❤️❤️❤️ Canım bizimkide öyle kıpkırmızı ve hafif şişlik var ben hemşireye sordum bu aşının tuttuğunu gösterir dedi hatta böyle olmayınca aşıyo tekrarlatmak gerekiyomuş için rahat değilse sağlık ocağına sor istersen 😇
gchekobarlas Minnakfasulyem şu an rahatladım daha yeni gördüm ve zaten çok huysuz oluncada bu mu sandım
gchekobarlas Minnakfasulyem şu an rahatladım daha yeni gördüm ve zaten çok huysuz oluncada bu mu sandım
Minnakfasulyem gchekobarlas yıkarken oraya dikkat et iltihabı kendi kendine akıyor bi süre sonra benim kızımda şimdi sadece kızarıklık kaldı
NergisKKarakus Endişe etmeyin bu aşının tuttuğu anlamına geliyor bi süre sonra geçecek o yara görüntüsü bebeğim 2aylık aşısını daha yeni oldu ama hemşiremiz birkaç ay içinde kızarıp kabuklanacak telaş yapmayın demişti
gchekobarlas JustGrace hemşireye zaten zar zor soryorm agzndan zar zor alyorm cevap terslyor çünkü herkesi sağlık ocağında
Emir29 gchekobarlas verem aşısının böyle olması gerekiyo bende korkmuştum ama ebe aşının tuttuğunu iyi bise olduğunu söylemişti
Yamanoglan gchekobarlas verem aşısının tutunca bu şekil olacağını söylemediler mi ? O kolu banyo sırasında keselemeyin her şey gayet normal