karamelnur Kızlar detaylı ultrasonda böbrek genişlemesi vardı bebeğim de şu an iki aylık böbrek Ultrasonu oldu böbreğinde genişleme var birde idrar torbası genişleme var bu durumu yaşayan varmı doktor korkma sakın 1 yaşında tekrar bakıcaz dedi
Yorgunmom_ karamelnur ben yaşadım canım çok korktuk çok üzüldük ama doktorun dediği gibi kontrol ettiklerinde bir süre sonra düzeltebiliyorum bizim şuan yok 2 yaşında kızım
arenn23 karamelnur benim oğlumda da bardı 5 cm büyüklüğündeydi her ikisi de 3 aylıkken sünnet ettirdik çok şükür genişleme geriledi şuan 7 aylık doktor en son gayet güzel sonuçlar takibe gerek yok diyip bıraktı
arenn23 karamelnur 1 yaş geç değil mi ya bizim her 2 ayda bir kontrol etti doktorumuz bence başka doktora gösterin derim
bircananne karamelnur aynısı bizimde yaşandı bebeğim 4 hafta önce ultrasona alındı ve doktorlar fark etti çok önemli birsey olmadığını 7 mm altındaysa sorun olmayacağını ve kendinden geçeceğini düşündüklerini söylediler biz de dua ediyoruz bakalım Allah şifa versin❤️
arenn23 karamelnur 40.da belli oldu sonra 3. Ayda kontrol oldu üstüne hemen sünnet oldu 5. Ayda tamamen iyi dedi doktor takipten çıkarttı