Liyabebekk Merhaba hanımlar 18 aylık bir kızım var bu aralar okadar huysuz ki insanlar içinde ağlıyor sürekli huysuz kimseye kendini sevdirmiyor dur desem ağlıyor dişten mi neyden anlamadım sizin bebekler de böyle mi
Balevlatsahibi Liyabebekk benim oğlum da baya huzursuzdu ve istahsizdi bir lokma bile yediremedim gecen hafta azı dişleri patlamış biraz da grip gibi olmuştu burnu akıyordu Dr ağrı kesici ile alerji surubu verdi bugün daha iyiydi iştahı ama benden ayrılmak istemiyor bebekleri dişleri çok etkiliyor benim bebeğim de haftaya 18 aylık oluyor bu arada
Alerjikrinit Liyabebekk ay o dönem berbat aşkım gerçekten biz bi de bok yedik tatile gitmiştik. Berbattı Allah yardımcınız olsun bir kaç ay öyle geçiyor köpek ve azılar sıkıştırıyor aynı anda.
Lilybaby Liyabebekk her şeyi anlayıp konuşamayıp kendilerini ifade edemedikleri için de sinir oluyorlar bence. Diş olması mümkün benim kızım da aynı
Liyabebekk Alerjikrinit bizde yarın tatile gidicez bana bile kendini sevdirmiyor hiç okadar üzülüyorum ki babasına öyle değil ama ben kucağıma bile alamıyorum neden böyle yapıyor olabilir ki
Alerjikrinit Liyabebekk baskılayıcı tutumda bulunduysanız ondan kaynaklı olabilir , babayı daha az gördüğü için olabilir . Oyun oynuyor musunuz beraber? Babalar sadece oyun oynatıp anne temel ihtiyaçları karsıladıgı zaman da olabilir böyle şeyler