Benim oglumda 5 ay 6 gunluk bizde dogdugundan beri neredeyse meme+ mama gidiyoruz gecen hafta ek gidaya basladik doktorumun tavsiyesi uzerine o dedi gecebiliriz artik tek anne sutu alsaydi 6 ay ama mama oldugu icin baslayalim dedi mama yerini alistirmadan sonra corba yogurt verirsin cogunlukla dedi doktoruna danis bence❤️