6 gün sonra tam 5 aylık oluyoruz. Alerjik gazlı bir bebeğiz ve çok dışarı çıkamıyoruz. Bu gün bayram sebebiyle kısada olsa ailelere gidelim dedik. İlk annemlere gittik orda çok ağladı. Ne anneme ne babama nede kardeşime gitmedi. Sonra çıkarken ayakkabımı bağlamak için kızımı eşime verdim. Bir anda önce bağırarak ağlamaya başladı. Sonra hıçkıra hıçkıra çok az nefes alarak diyaframdan ağlamaya başladı. Bu ilk kez olunca ben aşırı panikledim. Rengim mengim attı çok korktum. Bebeğimi sakinleştirmem 10 dakikamı aldı. Onun hıçkırığının geçmeside yarım saati bulmuştur hala içini çekiyordu. Bu normal mi? Bir daha böyle ağlarda sakinleştiremezsem diye ödüm kopuyor şimdi? Bilmiyorum ama çok korktum kızlar hala etlisindeyim belki acemiliktendir. İlk çocuğum. Bebeğim onu eşime verdiğimi anlamadı muhtemelen yabancı sandı eşimde önden indi merdivenleri benden ayrılınca korktuğunu düşünüyorum ben. Ama o kadar ağlaması hala gitmiyor aklımdan 😞