ndmr Bebeğim tam 6 aylık. Bugün bezinde turuncumsu kırmızımsı tarzı lekeler var. Sık sık besliyorum aralarda su içiriyorum. Dünden beri süt içmesi biraz azaldı. Kampa geldik ve gündüzleri sıcak. Susuzluktan mı olmuştur yoksa başla birşey mi?
aylizinannesiiii ndmr aç ve susuz kaldığında yeterince sıvı alamadığında oluyor demişti doktorumuz bize
Pastaneusuluislakkek ndmr susuzluktan oluşan üre kristalleri. Eğer emiyorsa sütünüz azalmış demektir. Ayrıca kesinlikle su takviyesi yapın
ndmr aylizinannesiiii sık sık süt teklif ediyorum ara ara çok iyi içiyor ara arada biberonu ağzına bile almıyor. Su da veriyorum ama yeterli gelmiyor o zaman
ndmr Pastaneusuluislakkek sağarak veriyorum sütümü. Sütümde bir azalma vs yok ama dünden beri biraz az süt içiyor zorla içiriyorum
lahmacunayran48 Sussuz kalmış arada su ver ek gıdaya başladınız sıvı almasını sağla sureklı sıcaklardan terleyerek vücut su kaybediyor zaten
ndmr lahmacunayran48 daha ek gıdaya başlamadık doktorumuz başlayabilirsiniz demedi alerjik bir bebek bebeğim alerji testi yapılacak onu bekliyoruz. Su içiriyorum ama yetersiz geliyor sanırım günde kaç cc içirmem lazım? Sadece anne sütü ile besleniyor mama vs yok ne kadar su vereceğim günlük ?
lahmacunayran48 ndmr 30 ml ver günde ben öyle yapıyordum 🥹 küçük alıştırma biberonu var ya onu gün ıcınde azar azar verirdim bitirirdi ☺️
Seri-33 Kilo x10 CC diye biliyrm ama siz yine de bilene danışın .Ama tyrunculuk varsa yetersiz geliyordur biz bile yaniyiruz bu sıcaklarda .Hiç daha sudan zarar gören bebek görmedim susuzluk daha tehlikeli.