Bebeğim 13.5 aylik. 2 aydır yürüyor. Bu gün gün içinde hep kucak istedi. Normalde koşturup durur hiç oturmaz. Sonradan fark ettik ki sol ayağına basmak istemiyor. Hem ayağa kalkıp yürümek istiyor kalkincada geri oturuyor elinden tutup yürüteyim dedigimde de agliyor kiziyor. Öğleden beri böyle. Dizinin üstünde emeklerken sorun yok gibi. Düşmedi çarpmadı. Ayaginin altını kontrol ettik batan bişey yok. Başına gelen var mi ne olur bilenler yasayanlar yazarsa sevinirim.