gksbglm Kızlar merhaba bebeğim kabız oldu 3 gündür kakasını yapamıyor çok ağlıyor sadece anne sütü alıyor bu kabızlığını nasıl gideririm yardımcı olurmusunuz
Niloyailetospik Cnm mrb kabızlık değil o bnim kızda o civarlarda 6 güne bir yaptığı oluyordu şu anda bile 2-3 güne bir yapar bu arada 4 aylığız..anne sütü alan bebeklerin 10 gün yapmaması normal. Kabızlık ek gıdaya geçince olur. @gksbglm
bengisud Benim bebeğim de çok düzensiz yapıyor. Endişe etmeyin. 10 güne kadar normal anne sütü alıyorsa. Ama ben anne süyü almasına rağmen 1 hafta olursa fitil yapıyordum. Şimdi 5. aya gireceğiz hala 3-4 günde bir yaptığı oluyor