Kızlar bebeğim 40 günlük hem mama hem meme şeklinde gidiyoruz şu 40 gün 40 yıl gibi geçti diyebilirim. Kızımın gaz sancısı yüzünden ne gecemiz var ne gündüzüm sabaha kadar ağlıyor uyumuyor. Mama hem gaz yapıyor hem de ishal.
Hip organik mama kullanıyorum bugün mamasını değiştircem siz ne önerirsiniz ?