sek_kahve SweetMom__ çok kokar, devamlı beslemen lazım. Pazarların toplanmasına yakın gidip kenara köşelere atılan marulları falan alarak beslemiştik biz, baş edemedik
Rwerdst SweetMom__ eş alırsan sürekli yavruluyor. Evde bakacaksan çok zor salsan direk her yere sıçıyor. Pis kokuyor. Bahçede de falan da çok zor ya tavşan
sendenbendenbizden SweetMom__ ben baktım 6 7 ay teyzem senelerce baktı çocukla olmaz canım çişini tuvaletini öğrenmesi çok çok zor illa kaçak oluyor ayrıca tavşanların dişi anatomik olarak sert şeyler kemirmezse uzar mesela kapıları kemirir iç güdüsel olarak her şeyi kemirir sert şey arar sürekli otla da beslenme ishal olur ben özel yem de alıyordum çok tatlı ama bakımı biraz pis hayvana üzülüp vericek yer aradık sonra
sek_kahve Ya çok büyük kafeste bakıcaksın ya da eve salıcaksın, eve saldığında da kabloları falan kemiriyorlarmış (bu da babamın deneyimi) 😄
Rwerdst SweetMom__ ya cinsleri var aslında onlar salınmıyor ama çok yavruluyor eş alırsan. Kardeşim hayvan terapisi alıyordu anneme de biri o zaman tavşan verdi 2 tane. Çiftmiş meğer. Karnı hafif şişince annem şüphelendi kuzenime verdi. Ayda 15 tsne yavruluyordu benimki ve sürekli hamileydi 🤣 kuzenim hep sattı falan ama baş edemedi yani.
_-zeynep-_ Bırakın da hayvanlar kendi doğasında yaşasın. Evde tavşan bakmak size ne kazandıracak? İki gün sonra kokuyor,adet görüyor diye dışarıya atacak yada en iyi ihtimalle bir petshopa bırakıcaksınız.
SweetMom__ _-zeynep-_ yok artık neyime gördünde bu konuya böyle kaanat getirdin sanırım siz baktınız verdiniz bir yere😄