ecemmmay benimde ilk başlarda çok az sütüm vardı ve mecburen mama vermek zorundaydım aç kalmasın diye ve kilo almasıda gerekiyordu ilk baslarda her emzirme sonrası yarım saat sonra mama veriyordum sonrasında kilo almaya başlayınca günde 4 düşürdük her gecen gün azalttım şimdi doktorumuz bıraktırdı.Stres yapmayın sonuçta sizdende sütünüzü aliyor ve besleniyor ,hiç süt içemeyedebilirdi(ben kendimi böyle avutmuştum)☺️