Geçen post açtım foto olmuyormuş silindi. 1 2 aydır burun akintisi vardı yeşil ve yapışkan bicimdeydi. Son2 haftadır felan uyurken horlama yada kalın hırıltı başladı . Uyanıkken de grip gibi rahatsız burnundan. Randevu bekliyorum geçen acile götürdüm KBB bakmalı geniz eti olabilir dediler. Son 2 gündür de burnundan kanlı akıntı geliyor yine yigun ve yapış yapış . Dün burnuna hiçbir müdahale yapmadım bugünde yapmadım ona rağmen burnu aktihinda kanlı akıntı vardı. Sonra burnunu yıkadım. Acile gitsem bir şey yaparlar mı faydası olur mu randevuyu mu beklemeliyim