ffffffff zeytinyağı vermiyorum. İlk başladığımda mamaya 7-8 günde 1 yapıyordu. Gittiğim çocuk doktoru prof dediki çok normal. 1 ay bu sekilde devam etti. 1.5 aylıkken 2 günde 1 yapmaya başladı. Şuanda o sekilde devam ediyor. Doktorum düzene giriyor her gün yapmasına gerek yok önemli olan çişi dedi. Benim babam da doktor ama beyin cerrahı. Zeytinyağını hem cocuk doktoruma hem babama sorduğumda ikisi de karşı çıktı. Arada bir sadece popo çevresine sürebileceğimi, oyle daha rahat kakasini yapabilecegini, ama ona da alışmaması için nadir sürmemi tavsiye ettiler ama onları dinlemeyip bir kac kere zeytinyağı verdim açıkçası biz de bir işe yaramadı.