Kızlar bebeğim 39 günlük mama ile besleniyo philips avent antikolik biberon aldım ama ucu 2 numaraymış sanırım akış hızı fazla boğazına kaçırıyo wee baby biberon aldım ama onunkide fazla bana biberon tavsiyesi verin yavaş akışlı sürekli boğazına kaçırmasından korkuyorum başına gelenler yardımm