Merhaba benim bebeğim 1 aylık oldu memeye çok düşkün memeden başka yerde uyumuyor sürekli emmek istiyor kilosu yerinde doymama problemi yok sütüm de güzel geliyor fakat sürekli üstümde olduğu için hiçbir işimi göremiyorum kimsede durmuyor acaba sütümü sağmam beni rahatlatır mı ? Süt sağmanın olumsuz bir yanı var mı ? Hiç bilgim yok bu konuda. Anneler bilgisi olan yardımcı olabilir mi