tunbul Kızlar bugün tam 2 ay oldu vajinal doğum yaptım 40imdan sonra kanamam arttı 20 gündür devam ediyor normalmidir sizce doktor normaldir demişti ama tereddüt ediyorum
busenihicalakadaretmez tunbul benim doktorum bana şöyle dedi. 40gün baz alınıyor ama aslında bu lohusalıgın 60gün sürmesi de normal dedi. Zaten şafilerde mesela lohusalıgı 60gün sayıyorlar, bizim gibi 40saymıyorlar. 60günü geçerse doktora gidin bence.