Sulttt
Yani şöyle kahvaltıyı güzel yapmıyor en azından ben tatmin olmuyorum az yiyormuş gibi geliyor o yüzden yatmadan 1 saat önce (12:00 de) bir kase çorba iciyor. Kalkınca da dünden kalan yemek varsa onu yoksa pilav tarzı bir yemek yapıyorum yoğurtla birlikte yiyor akşam da tekrar bizle yiyor eğer akşam yemegini de güzel yemezse yada erken yersek yine yatmadan önce çorba iciriyorum. Çorba yoksa yoğurtla keçi sütlü bisküvisi var onu karıştırıp veriyorum.