Benim bebegimin kilo alımı yok denilecek kadar azdı, sutum de yetmiyordu, sağım yaptim, her turlu süt artirici cay ve gidayi aldim ona ragmen artmadi, mecbur kaldım vermeye, çevreden o kadar saçma sapan tepkiler vardı ki insan mama değil zehir verdiğin sanıyor başlarda, fakat mama sayesinde bebegimin kilo alımı, gelişimi normalleşti, bu nedenle asla kimseyi dinlemeyin, önemli olan bebeğinizin sağlığı, gerekiyorsa mama da veriliyor herkesin sütü aynı değil sonuçta.