Bu bebek arabası bize hediye geldi kutusu bile açılmadı öylece duruyor evde fazlalık .fiyatı mağazada 8000 tl. Kabin boy çok kullanışlı tek elle açılıp kapanabiliyor. Almayı düşünen varsa yardımcı olurum. İstnbulda yaşıyorum kargo ilede gönderebilirim şehir dışına. Dediğim gibi kutusu bile açılmadı. İlk alan açıcak. Sıfır ürün. Markası hamilton R1 diye geçiyor araştırabilirsiniz.
-