Kızlar 7 ay 7 günlük ıken altta bı dışı patladı ve sadece bı gece öncesi uyumadı gece huysuzlandı çok sık uyandı vs vs sımdı 5 gün oldu çıkalı uyanışta biraz yanındakı hala çıkmadı ama oku gündür ateş ıshal huysuzluk burun akıntısı hırıltısı vs vs var ya düşten mı yoksa grup mı asla anlamıyorum yanındakı dış hemen cıkıyomu eğer hemen çıkıyorsa dıstır dıcem de kısmının 1 ay sonra çıkıyormuş ya yoksa grıpmı diye düşündüm ama ateş 37.5 / 38.00 çıkıyor ıkı gündür düşünüyorum calpol ile tekrar çıkıyo doktora da götürdüm düşmeyen ateşten kork dedi ama sorum şu yanında dişi de cızgısı belllı otekının 7 ay 12 günlük oldu dişmidir acaba ne kadar sürüyo ysttekı dısler mesela pesıne hemen mı çıkıyo bu durumu yaşayanlar varsa konuşalım