Timurmom Merhaba hanımlar. Bebeğim 3 ay 15 günlük. Sırt üstğ yatınca çok hareketli lakin yüzüstü pozisyonu hiç sevmiyor gitmeye çalışıyor gidemeyince ağlıyor. Yüzüstü pozisyonda başını tutuyor ama göğsünü kaldıramıyor. Sizce gününe göre normal mi🥲
kopuk Timurmom merhaba benimde aynısı oluyor 3 ay 11 günlük düzeldimi acaba göğüsünü kaldırabiliyormu
Timurmom kopuk yüzüstü durmayı hala sevmiyor. Emekleme yok. Ben hep sırt üstü koyduğum için kolları sortı pek kuvvetlenmedi. Size tavsiyem ağlasada biraz zorlamak lazım her gün 5-10 dk
kopuk Timurmom teşekkür ederim bende destekli yaptığım zaman göğsüne kafasını kaldırıyor duruyor ama desteksiz yaptığımda bacakları göğe kalkıyor