hazaal2 doktorun iyisine dusersenız su basit bilgiyi verirdi 😞
Antıbıyotık kullanan her bebege hatta her ınsana
3-6 ay probıyotık verilmeli
Eczanede forbıome minnies markası var ben onu kullandım bebegıme.
Kendime reflorunkini kullanırım mesela
Neden peki? Cunku antıbıyotık yuzunden tum otoımmun sistemi cöktü ve bütün hastalıklara acık hale geldi, bır bucuk ıkı yıl boyunca da boyle çökmüş Bi sistemle kalır eger probıyotık kullanılmaz ise.
Probiyotiksiz