svda77 Arkadaşlar bebeğine omurga açıklığı teşhisi konan oldu mu okkülta olanı yani hastalığın en hafif seyir edeni olduysa nasıl bir yol izlediniz
_esra_ Poposunun üzerinde sanki bir delik daha var gibi bir şey vardı ismi Sakral gamzeymiş, biz araştırıp MRa girdik ve sonucunda skolyoz yani omurga eğriliği çıktı
hemdem_02 _esra_ merhabalar kızımda spina bifidalı. Ve ameliyat sonrası skolyoz teşkisi kondu hemen fizik tedavi aldık ve yüzmeye gidicez acaba kaç derece skolyozunuz
svda77 zynpbhrinc canım tam kuyruk sokumunda minik bir delik şeklinde çok şükür kızımız ameliyat oldu sağlığına kavuştu sakral gamzesi de dibi kapalıymış binlerce kez şükürler olsun sizin çocuğunuza mı teşhis konuldu
zynpbhrinc svda77 hamdolsun çok sevindim iyi olmasına şüphe vardı ultrason da çok şükür emar temiz çıktı
k_dmr41 svda77 merhaba benim oğlumda da sakral gamze var henüz ultrasonla bakılmadı sizde durum nasıl seyir etti acaba ?
k_dmr41 zynpbhrinc sizde delik var mıydı aynısı bizde de var kalça ultrasonunda mı temiz cıktı yoksa başka tetkikler yapılıyor mu?
svda77 k_dmr41 öncelikle kusura bakma canım bayram için köydeyiz bakamadım buraya hiç yoksa hemen cevap verirdim ilk doğumda kızımın sırtımda bir tutam keçi kılı gibi kıllanma vardı ve sakral gamzesi vardı ultrasonda bel açıklığı tanısı kondu mr ve tomografi de aynı zamanda omuriliğinde yapışıklık gördüler tabi bu süreç 9 ay sürdü 5 6 doktor gezdik en son istanbul acıbadem hastanesinde memet özek diye bir doktor ameliyat etti sürekli kontrole götürüyoruz ama çok şükür bir problem yok kontrol amaçlı gidiyoruz
zynpbhrinc k_dmr41 bizde delik yoktu çatalı y şeklindeydi altında da hafif çöküklük vardı kapalı deriyle ultrasonda şüphe çıkınca emar çekildi temiz çıktı ultrason çekildi mi
k_dmr41 zynpbhrinc Daha 30 günlük oldugu için kalça ultrasonu çektirmedik 10 gün sonra çektirecegiz ama ben böyle yorumları ameliyat olanları falan görünce tedirgin oldum biraz 😟 inşallah bizimki de temiz çıkar 🤲
zynpbhrinc k_dmr41 emin ol temiz çıkar bende çok tedirgin oldum farklı duruyodu çünkü görüntüsü sıkıntı etme sütün varsa etkilenmesin
svda77 k_dmr41 canım içini ferah tut sakral gamze tek başına ameliyat sebebi değil sadece bazı durumlarda başka rahatsızlığın belirtisi olduğu için kontrol amaçlı bakıyorlar Rabbim en hayırlı sonuçları almanızı nasip etsin inşallah
k_dmr41 svda77 ya çok sağolun cevap verdiğiniz için çok teşekkür ederim 🙏🏼 çok geçmiş olsun çok zor bir süreç gerçekten 😓 her şeyin yolunda olmasına sevindim kızınız kaç aylıkken ameliyat oldu şuan kaç yaşında açaba? Ne kadar rahat olmaya calıssam da merak ediyorum 😞
svda77 k_dmr41 şuan 27 aylık canım 9 aylıkken ameliyat oldu doktorumuz profesördü zaten çocuk nöroloji bölümünde en önde gelen doktorlardan memet özek aklınızda bulunsun umarım ihtiyacınız olmaz 2 ay önce kontrolümüz vardı omurgada ve sırtta çok şükür hiçbir sıkıntı görmedi önümüzdeki yıl film bile çektirmenize gerek yok dedi hatta