Kızlar bebegim 11 aylık el atak hastalıgı oldu losyon var sadece napıcam bilmiyorum doktor da kendı kendıne geçiçek diyor bor hafta ıkı gündür yemıyor ac acıdan durmuyor aglıyor ates düzeldi sma böyle napıcam önerdiğiniz bişey var mı!https://mutluresim.com/images/2024/06/17/zZ0I4s.pnghttps://mutluresim.com/images/2024/06/17/zZ0Lsd.png[](https://)