Merhaba hanımlar benim regli günüm 10 gün önceydi hala Adet olmadım reglimin 5.günü kahverengi lekelenmelerim oldu 2-3 gün sürdü adetimden bu yana 4 defa kaset test yaptım hepsi negatifti Dün yani 9.günümde erken gebelik testi yaptım o da negatifti oturduğum yerde hastane olmadığı için hastaneye de gidemiyorum bize Bayağı uzak böyle olup da hamile olduğunu öğrenen var mı acaba Lütfen yardımcı olunursanız sevinirim☺🥰