dfn05 Hanımlar merhaba kızım aptamil içiyor bana biraz pahalı geliyor o yüzden bebelac geçmeye karar verdim hangisi daha iyi kilo yapar ona göre alayım
EsrraZ dfn05 biz hep hipp combiotik kullanıyorduk çok zam geldi diye bebelac gold deneyelim dedik bebeğim 1 yaşına girdi bu arada inanılmaz kabız yaptı her bebek farklı kızlar ya daha öncede aptamil denedik olmadı golden goad olmadı bizimki hippten başkasını kabul etmedi etmiyor canı sağ olsun 😅
Mehmetmetinim dfn05 gold çocuklar için daha tatlı geliyo ve seviyolar ama ikiside aynı içerik ben birinden bulamazsam dogerini aliyodum hem hesaplı hemde güzel kilo alımı yaptı
dfn05 EsrraZ benimkide Aptamil seviyor ama pahalı geliyor artık 6 aylık oldu 2 ye gececes direk sütü degistireyim dedim
elbay53 Ben sma kullanıyorum.evolvia,golden goat,hipp temiz içerikli olanlardan..hipp denemiştim ama bebegım sevmeyınce çöpe atıp sma ya döndük
Ygmr124 dfn05 bebelac gold al gaz yapmayan maması bebelac gaz yapar gold özel gazlı bebeklere göre mama