Birdurummuvar Eşime aldığım tshirtler genellikle kısa oluyor . Hangi marka üst kıyafetleri daha uzun üretiyor ?
mobesebesir Birdurummuvar eşim 1.95 ama hiç dikkat etmedim kısa mı diye genelde lc den alır ama gömleklerin kolunun kısa geldiği oluyor
tazebiranne_ Eşim 192 avva lufian fabrika bu markalar tam kalıp oluyor Polo falan da denedik kısa kaldı mesela
cicegimcicekdogurmus Lufian boy olarak baya uzun 1.85 üstü boy için gayet güzel oluyor kalıpları m bedende bile siz l beden alırsanız memnun kalırsınız
Laden Birdurummuvar defactonun oversize olan tişörtleri iyi oluyor boyu. Gerçekten çok zor buluyoruz uzun tişört bizde
adalinamomm Birdurummuvar Bizim de pantolon sorunu oluyor maalesef her markanın pantolonu olmuyor paçaları hep kısa kalıyor. Pantolonda önerisi olan yazabilir.
Birdurummuvar adalinamomm pantolonda mavi güzel oluyor bir kaçta lc var onun pantolonlarının boyları seçilebiliyor ama mavi kadar uzun ömürlü değil tabi . Eşimin boyu 190
Simsimy Birdurummuvar Eşimin boyu 1.91. Lufian, Mavi, Avva, Boyner, Nautica. Başka mağazalarda da genelde biz bedenini büyük tercih ediyoruz eğer varsa.