Kizlar 1,5 ay once dogum yaptim ve dogumdan once kolay kolay koltuk altimda koku olusmazdi . Deodarant yada rolon kullanmazdim sadece karbonat surerdim hic koku olusmazdi. Ama dogumdan sonra sağ koltuk altimda banyo yaptiktan 1 saat sonra cok kotu bi koku olusmaya basladi ben bile dayanamiyorum . Tuhaf olan sol koltuk altimda hic koku yok sadece sag tarafta var. Boyle bi durumu yasayan var mi normal mi kizlar varsa bi cozum oneriniz lutfen bu kokuyu yok edicek bisiler soyleyin bana