Humaakm Kızım 3 ay 17 günlük ama uyusun diye sallamaya alıştırdım farkında olmadan acemlilik işte ama şimdi yeni yeni dank ediyor. Nasıl bıraktıracağım kızıma böyle kucağıma alayım sakinleşsin uyutayım yatağına koyayım gibi bişey olmadı hiç kucak sevmiyor. Napmam lazım artık uykusu çok hafif 4 5 gündür sallasamda durduğum anda yarım saat uyusa pat diye uyanıyor uykuya geçemiyor halbuki gece uykusu iyiydi. Napacağım bir akıl verin. Rahat uyumasını istiyorum ama nasıl yapacağım bilmiyorum.
Mervclk Humaakm 4 ayı geçmesi gerekiyor bizimki çok uykusu gelince huysuzlasiyor ben uykusu geldiğini anlayinca yanına yatıyorum emmek isterse emziriyorum bazen pış pış yapıyorum bir ihtiyaci yoksa ağlamıyor zaten 10 15 dakikaya uyumuş oluyor