Oğlum 9.5 aylık bugün düştü biraz burnu morardı o kadar üzüldüm ki babasını odadan kovdum birlikte uyuyoruz onu izliyorum Allah hepimizin çocuklarına sağlık sıhhat versin bazen diyorum keşke hep böyle kalsa büyümesi bir yandan hoşuma gitse de bir yandan elimden kayıp gidiyormuş gibi hissediyorum yalnız değilimdir umarım 🥹