Minel-inannesi Aycaall benim kiza 4aylik demir damlasi vermeye basladigimizda vermeye baslamistim su vermeye. Munchkin pipetli sulukla basladik hala cok memnunum. Doldurur ulasabilcegi yerlere birakirdim kendi yuvarlana yuvarlana suluga ulasir icerdi gun boyunca ☺️
Bal38 Aycaall yok sorun olmaz ama kaynatılıp vermek daha iyi olur suyun mikrobu kırılır doktorumuz bize hazır su veya kaynatılıp ılımış su verin dedi. Suyun zararı olmaz havalar sıcak içebildiği kadar içsin bişey olmaz merak etmeyin güzel annemiz 💜
wnihal Havalar aşırı sıcak bebisler kendi içecekleri kadar içerler kilosuna göre 120 ml ve üzeri su kaybı yaşayan bir bebek se korkmadan verin doktorum öyle. Soyledi 360ml kadar ice bilir demişti kiloya oranla ter kaybi sivi kaybı oluyor sa fazla içer yoksa zaten otuz atmış ml
gmzzmrtt Aycaall havalar çok sıcak. O ne kadar isterse o kadar içirin kansın.suyu az içerse Çişi sararır kristalleşir.
karaniremm Bende su vermeye yeni başladım ama cok sevmiyo çişide koyulaştı içirmeye çalışıyorum ama pek istemiyo gibi napıcam🫣
yavrupotuncek Aycaall şuan havalar çok sıcak ve ek gıdaya başlamış vucuttu ter ile sıvı kaybı oluyo ve idrarda azalma oluyo doktorlar icebildigi kadar kendi ne kadar isterse verin diyorlar bence bebeğinize bırakın yorumlarda dört beş çay kaşığı duydum dört beş çay kaşığı bebeğin daha midesine inmez ki bağırsaklarına ulaşsın
Bal38 yavrupotuncek 4 5 çay kaşığı yazan benim 6 aylık olduğu için henüz yanlış yönlendirme yapmak istemedim 😁😁
minikoglummmmm Bal38 aynen kız gördüm yazını şok oldum ben 4 aylıkken öyle veriyordum şimdi 7 aylık günde 200 lük biberon bitiriyor
cnslsfr Aycaall suyu kaynatmayın, cam şişe su alın ve direkt onu verin, bu ilk önerim. ikinci önerim ise istediği kadar verin, özellikle bu mevsimde.Saglıklı kilo alabilmesi için en önemli şey su.
sirinpatates Aycaall 24 saatte en az yarım çay bardağı kadar veya biraz üzeri olabilir hava çok sicaksa. Küçük şişelerde bebek suları oluyor kaynatmadan veriyordum ben onları. Normal hazır suyu kaynatip sogutarak veriyordum. Suyu ilk başta kabul etmeyebilir çay kaşığıyla veriyordum tiksiniyordu normal bardakla biraz içmeye başladı sonra bebek sularının kendi başlığı oluyor onlarla direkt verdim öyle içmeye başladı hoşuna gitti sular e bebekten