Merhaba arkadaşlar dün akşam yatana kadar hiçbirşeyin yoktu gece birden sıtmalandım boğazlarım şişti çok zor yutkunuyorum.burnumda hafif hafif akıyor.bebeğimi emzirirken boğaz pastili kullanabilir miyim bilgisi olan var mı.beni en çok zorlayan boğazlarım ☹️