yasminspars İstanbulda olanlar anneler bebeğinizle dışarı çıkıyor musunuz evde oturmaktan sıkıldım 3 aylık bebeğim malum herkesten uzakta bebek büyütmek zor ama yapılıcak aktivite bulunmuyor
Unicorn67 yasminspars ara ara çıkıyoruz saat 6dan sonra hava serinleyince ve babamız her evde olduğunda
Birdunyabircennetannesi yasminspars Sürekli çıkıyoruz yani her gün çıkmanız lazım 10 15 dk da olsa Size de çocuğunuza da iyi gelecektir
yasminspars Birdunyabircennetannesi arada çıkmaya çalışıyoruz bizde ama hava koşulları pek uygun değil akşam saatleri de pek tekin gelmiyor eşimle bile çıkmaya korkuyorum 😅😅
fatma2711 Ben 3 gün dısarı cikmadım oglum evde bunaldı huysuzlanmaya başladı tekrar bi cıkıp hava alıyoruz