Sürekli acaba doydu mu?,az mı emdi? gazını 1 saate yakın çıkartmaya çalışıyorum çıkarmadı acaba neden? Kilo alımı iyi mi? Sütüm onu doyuruyor mu? Bazen 5 bazen 10 dakika emer sonrasında hemen uyur 2-3 saat sonra uyanır emzirir tekrar uyur acaba açlık mı onu uyutuyor diye düşünür dururum suçluluk duygusu bebeğim büyüyecek mi daha 1 aylık acaba iyi bir anne miyim kafamda deli sorular ruh olarak iyi hissettiğim an başlıyor suçluluk duygusu hissi neden bilmiyorum yardımcı olabilir misiniz bana?…