meteli Güzel anneler merhaba, Oğlum iki aylık sadece anne sütü ile besleniyor normalde hergün 3-4 kez kaka yapıyordu iki gündür yok normal mi böyle bir şey yaşayan yada bilgisi olan var mı?
etuerk meteli sadece anne sütü alan bebeklerde 10 12 güne kadar normal. Benim beneğim 10 günde bir yapardı doktor sürekli sıvı alımı olduğu için biriktirip yapar dedi. Ben günlük çay kaşığı ucuyla zeytinyağı veriyordum ve sürekli gaz masajı yapıyordum
tanbel meteli merhaba, anne sütü alan bebeklerde 5 güne kadar kaka yapmamasını normal kabul ediyoruz demişti doktorumuz.
defnekusannesi Normal bazı bebekler günde 5-6 kez yaparken bazen de 5 güne kadar yapmayabilirler 6. Gün olursa uyaran veriyorlar 7. Gün yapmamış olursa lağman yapılıyor. Aynı sorunu yaşamış bir anne olarak söylüyorum endişe etme sadece biraz huzursuz olabilir.