Mazikeen Tosbikkkk onunda bir birey olduğunu düşünürsek ve ayaklarının yere de basmadığını düşündüğümüzde gereksiz bir ayrıntı gibi duruyor da çorap 😁
Tosbikkkk Mazikeen kız öyle deme ben 33 yaşında olmama rağmen çoğu zaman uyurken çorap giymezsem karnım ağrıyor 😅 her bünye farklı
ffulya Tosbikkkk çünkü öyle alıştırmışlar bu aylarda annesi giydirmesin ki sizin yaşınıza gelince giymesine gerek kalmasın😅
livanurvealpinannesi61 Tosbikkkk bağışıklık ile alakalı birşey. Soğuğa alışan soğukta hasta olmaz demişti çocuk doktoru bana. Benim çocuklarım yaz kış çorapsız uyur çorapsız gezer.
Ezgiyln Tosbikkkk ay sonunda kendim gibi birini buldum ya. kesinlikle bende öyleyim ya üşütür midem bozulur yada karnım ağrır çok ince çorap asla zarar vermez 😀
Diva Kadifemsii teşekkür ederim bu ikinci bebeğim ilki kış bebeğiydi hiç böyle dertlerim olmadı çevremdekiler giydir dah ufak ayaktan soğuk alır dediler kararsız kaldım 😊
Diva Dedektifgadget çevrem giydir benim beynim zaten sadece zıbın giyniyor çorap ne alaka diyor valla şaştım kaldım şuan burasıda eşit fikirde 😊
Kadifemsii Diva çevredekiler hep birşey söyler . 😬 esiyorsa giydirin yazlık çoraplardan ama çok sıcaksa giydirmeyin
Gmznr2909 Diva artik 40 çıkmıştır evin isisina göre ayarla. Zaten anneler hisseder iç gününe kulak ver
gencbir_anne Diva benim bebeğim de 2 aylık , ilk anneliğim sadece zıbınla dolaştırdım ve hastalandı şu an antibiyotik ve hava kullanıyor