cevap 33 günlük bebeğe hakiki zeytinyağı verilir mi ? Bebeğim kaka yapamadıkca zorlanıyor kv zeytinyağı verelim diyor çay kaşığı olmaz diyorum ama bebeğime dayanamıyorumda benim yüzümden sancı cekmez insallah
minniks cevap bize doktor onermisti bi cay kasıgı bide kulak pamuguna zeytinyag damlat poposunu uyar demisti oyle yaptık ise yaradı
fatmaglll cevap umu özdol çocuk doktoru paylaşmıştı 1 aylık bebek için kabızsa sabah akşam bir çay kaşığı zeytinyağı ve poposuna sabun tozu yapılabilir diye
Yarim_Kilo_Kiyma cevap Kesinlikle 1 aylık bebeğe hiç verilir mi? Hanımefendi. Bazı arkadaşlar uyaran felan demiş saçma bir şekilde ne kadar yanlış işler. Kaç gündür kaka yapmıyor? Önce güzel yağ ile masaj yapın ve sonra ılık duşa sokun ondan sorun emin olum etkisini görürsünüz. Her gün yapın
ekimkizi_ Ben vermiştim bir kere artik caresiz kalip ama sonra verilmez diye okudum bir daha vermedim,faydası da olmadı zaten,poposunu zeytinyagi ile uyariyordum o bazen işe yariyodu kulak çöpüyle
denizse cevap ben mamaya katıp vermiştim direk değilde o şekilde tüketince yapmıştı yani çevreden verme dediler ama şükür bir sorun yaşamadım
Mrvsmt2502 cevap zeytinyağı incebağırsakta emilir , kaka kalınbağırsakta oluşur yani zeytinyağının kakaya bi etkisi yok boşuna vermeyin
diloslarrr cevap zeytinyağı ince bağırsakta emilir kaka ile hiçbir alakası yok. Duş aldırın masaj yapın sık emzirin yapar
iremgl cevap kulak pamugunu zeytin yagina batirin alttan uyarin hafifce o zeytin yagi iceri giriyo hemen yapar benim kizimda oyle olmustu bu sekilde uyardim hafifce zeytin yagi iceri girdi 1 2 dakikaya yapmisti simdi nurse harvey’s diye bi damla var onu kullaniyorum doktorumuz onermisti gayet iyi geldi
brokoli cevap su bile verilmez. Poposuna surebilirsiniz ama gerek yok. Emiyorsa bolca emzirin. Katinkaka yapmıyorsa kabız degildir. O zorlanma gaz için olabilir. On günde bir kaka yapması da günde on kez kaka yapması da normal su süreçte.
Themom_ cevap Bebeğim 1 bucuk aylıkken aşırı kabız olmuştu artık çıldırıcaktım annemde zeytinyağı verelim demişti hayır diye diretmiştim hem doktorumuza hemde sağlık ocağına sormuştum. Doktorumuz masaj yapıp ılık su ile yıkamamı yine fayda göremezsem bir havluyu ısıtıp tüm karnını beli dahil sarmamı ve bisiklet haraketi yapmamı önermişti bağırsakları tembelliğe alışır sürekli zeytinyağı ister demişti. Aynı sekilde sağlık ocağıda havlu olayını söylemişti. Havlu yapıp bisiklet haraketi yaptırınca normal sekilde kaka yapmıştı.
hellomelis Bebekler kaka yapamadığı için değil gaz çıkaramadığı için huzursuz olurlar her emzirmeden sonra mutlaka gazını çıkarın üstten bağırsaklara indiğinde bu problemi yaşıyorsunuz 3 aylık bebeğim var 26. Günlükken başladı gaz sancıları hala devam ediyor. Gaz damlaları kullanın doğal içerikli sık duş aldırın ve masaj yapın en en önemlisi bebeğinize hep gülün stresinizi hissediyorlar ben be zaman onunla oynasam gaz çıkarıyo 😅 üstelik sadece anne sütü alıyorsa 10 güne kadar kaka yapamaması normal ancak bazrn evet yoğunlaştığında gaz zorlanıyorlar ve kaka yapması gerekiyor yani o gazı çıkardığı anlamına gelir. Geçmiş olsun