Merhabalar, 4.5 aylık kızım var sanırım uyku gerilemesine girdik, 2 gecedir saatte bir uyanıyor. Gündüz uykusu zaten yoktu şimdi de memede uyuyor memeyi bıraktığında uyanıyor. Emzik de tutmadığından uyumaya devam edemiyor. Uyuyamadığından da çıldırıyor. Siz de böyle bir şey yaşadınız mı?