20 günlük oğlum var sürekli emmek istiyor uyurken uyanıkken meme almayınca elini kolunu emiyor sinirlenip katıla katıla ağlıyor. Emzik alıp almamada kararsızım doktorlar ebeler asla önermiyor emzik başlayan anneler fikrini söyleyebilir mi? Günde 1-2 kez biberonla mama veriyorum doktorlar buna da karşı ama emzirmekten yoruluyorum artık memeyi bırakmak istemiyor