Merhaba kızım 6 ay 20 günlük. Bu sabah yanında emzirmiştim. Park beşik tarafını sıfıra sıfır yaptım diğer tarafta da ben yatıyordum zaten. Sonra dalmışım ağlama sesine uyandım bebeğim park beşikle yatağın arasına düşmüş. Önce bulamadım park beşiği kaldırınca gördüm. Beni kınayacaklar olacaktır eminim ama ilk kez oluyor. Park beşiğin yumuşattığını düşünüyorum kolunun üstündeydi bulduğumda. Halıya doğru düşmüş yatağın alt kısmı da deri. Heryerini kontrol ettim bir şey yok. Kucağıma aldığımda ağlaması da durdu. Tepkilerini ölçüyorum normal ekstra kusma falan gibi bir durum olmadı ama çok korktum. Hiç düşmeyeceğini düşündüğüm bir yerdi. Ne yapmalıyım, doktora götürmeli miyim?