Hanımlar öncelikle hepinizin bayramını kutluyorum 🌺❤️🌺
Gelelim soruma; emzirme döneminde tüylerinizi nasıl aldınız (özel bölge dahil) tüy dökücü kullanan oldu mu aranızda? Kadın doğum doktoruna danışanınız oldu mu bu konuyu çok acil beni bilgilendirirseniz çok sevinirim ❤️❤️❤️❤️