45 günlük bebeğim var aynı sorunu bir ay boyunca bende yaşadım denemediğim şey kalmadı kesinlikle tek çözüm teramisin yara kremi. İki gece yatmadan önce sürdüm ve üzerine gazlı bez koyup sabaha kadar beklettim gece de bebeğime mama verdim. Sabah kalkıp güzelce sıcak suyla yıkayıp bebeğimi emziriyordum şuan hiç birşeyim yok çok şükür