crazyymommy evet aynısını yaşıyorum resmen. 3sene önce ilk çocuğumu doğurdum, hamilelikle 4sene de, 4senedir yüz üstü asla yatamıyorum. Ondan öncede uyurken en sevdiğim pozisyondu benimde. 2doğumumda da epidural suni sancı falan yok, ikisini de kendi sancımla doğurdum ama niye böyle oldu bende anlamadım.