24 günlük bebeğim var son 10 gündür sürekli beslenme sonrası fışkırır tarzda kusması oluyor daha önce az az kusmaları oldu doktor kontrolünde normal yenidoğanda demişlerdi ama bu kadar kusma yoktu bayram sonrası randevumuz var ama artık baş edemiyorum yatak bizim ve kendi üstü günde 2,3 kere makina çalıştırıyorum kendisi de yediğini çıkarıyo aç kalıyormuş gibi hissediyorum sizce acilden gitmeli miyim randevuyu mu beklemeliyim ve başka öneriniz var mı