27 yıl sonra ilk defa böle bieşy olduğunu söyledi..götüren kişi hastane sahibin yeğeniymiş..basit bi görevli ile sizinle ilgilensin istemedi dayımın özellikle beni görevlendirdi dedi..bakalım ne olcak hayrılsı ..şu işten kazasız belasız kurtulim adak kurbanı kesicem inşAllah ..insanın başına ne gelip ne gelmiceğini Allah blir ..Eğer ki başıma olmadık tuzaklar kurarlarsa Allah tuzaklarını kendi başlarına çevirsin..