faryaa çok geçmiş olsun, biz de bezi birakinca kabızlık oldu tuttuğu için , ilk beş gün yapmadı, 6.gun kabız olduğu için çok zorlandı, 2,5 yaşında ilk defa fitil yaptım fitille yaptı hemen kakasını, birkaç gün sonra yine tutmaya başladı yine kabiz oldu, duphalacla hallettik, çok şükür düzeldi artık, duphalac bazı bebeklerde hiç ise yaramıyormus sanırım, su içiyor mu ? Bir de patates muz gibi besinlerden bi süre uzak dursun bence, kayısı falan yedirseniz ise yarayabilir belki, inşallah kısa zamanda düzelir…