Arkadaşlar çok yoruldum sürekli kendimi suçluyorum anneliği beceremediğimi düşünüyorum 3 yaş krizleri, emzik bırakma süreci, başarısız tuvalet eğitimleri beni çok sarstı. Çocuğum böyle değildi diyorum sonra demek ki bugüne kadar ne çok yanlış yapmışım ki bu hale geldiye bağlıyorum. Nasıl aşıcaz bunu kendime çok acımasız olduğumu görüyorum ama engel olamıyorum biliyorum yalnız değilim ama tünelin sonunda ışık görünmüyor🥹