Kızlar oğlum 32 aylık ne zaman saçını kestirmek istesem deli gibi ağlıyor krize giriyor asla izin vermiyor bugün kaçkez eşimle denedik asla izin vermşyor zarzor üstlerden aldık biraz berbere de götürüyor eşim ama ordada koltuğu gördüğü an basıyor çığlığı. Yani bunu nasıl aşabiliriz önerisi olan varmı yaz geldi aşırı terleyen bi cocuk yastığı sırılsıklam oluyor mecbur bi şekilde sevdirmem lazım yada severmi ondanda emin değilim 🤷🏼♀️ bi kaçkez geçen sene mesela berberde ağlamadan kestiriyodu ama bu sene böyle bi huy cıktı