jerryy43 bibimcosun yağ bazlı temizleyicisiyle yüzümü temizliyorum sonra tocobonun su bazlı köpüğü ile temizliği bitiriyorum daha sonra tocobonun aha bha limon tonerini sürüp 5 ile 10 dk arası bekletip yüzümü iyice yıkıyorum . Bu aşama da bitiğinde yine tocobonun bifida biome cilt esansını sürüp birkaç dakika bekledikten sonra durulamadan yine tocobonun seramid içeren multi bakım kremini sürüp cildimi nemlendiriyorum üzerine de mis gibi uyku 😂 gözeneklerim sıkılaştı sivilcelerim duruldu cildim daha sağlıklı ve pürüzsüz bi görünüm kazandı. Normalde cilt bakım ürünü önermiyorum çünkü herkeste farklı sonuçlar doğuruyor ama bu ürünler her cilt tipine uygun . İlk defa paramın çöp olmadığını görüyorum öyle diyebilirim