Kızım yarım gün gidiyordu 3 buçuk yaşında önümüzdeki ay tam günlük bir yaz okulu programi var . Ağustos kapalı , eylülde tam gün şeklinde artık tamamen devam edecek ben de ise döneceğim . Yarım günde bile çok yoruluyor orman temalı bir okul acaba tam günde yorulur mu tam gün ayrı kalmak için erken mi bilmiyorum . Okulunu ve arkadaşlarını seviyor yazın evde ne yapacak bir de 6 aylık kardeşi var ha deyince istediğini yapamam bi havuza indiririm o kadar . Çok sıcaksa da çıkaramam evde patlar bu sefer diyorm . Ama bakıyorum orda da aşırı yoruluyor peri düşüyor yarım günde bile . Bir de ise döneceğim için vakit mi geçirsem diyorm . Ama bebekle hiç basbasa vakit geçiremedim ise dönmeden basbasa kalmak için bir Fırsat aynı zamanda . Tam gün olsa bile 10 gibi bırakıp 3 gibi alırım en kötü . Oteki türlü evde bebekle ikisi çok zorlar beni . Öyle işte siz olsanız ne yaparsınız?